ڈومین نیم کیا ہوتا ہے؟

مصنف: خداداد عالم | موضوع: ویب ٹیکنالوجی


ایک ڈومین نیم ایک ایسا نام ہوتا ہے جو کسی ویب سائٹ کی شناخت کرتا ہے۔ مثال کے طور پر جس ویب سائیٹ پر آپ ابھی موجود ہیں اس کا نام "PakGenius.com" ہے اور یہ اس ویب سائیٹ کا ڈومین نیم ہے۔ ہر ویب سائٹ کا ایک ڈومین نام ہوتا ہے جو کہ اس سائیٹ کےپتے کے طور پر کام کرتا ہے اور اس ویب سائٹ تک رسائی کے لئے استعمال ہوتا ہے۔



جب آپ کسی ویب سائٹ تک رسائی حاصل کرتے ہیں تو ڈومین کا نام دراصل کسی IP پتے پر ترجمہ کیا جاتا ہے جس میں سرور کی وضاحت ہوتی ہے جہاں ویب سائٹ واقع ہے۔ یہ ترجمہ DNS نامی ایک سروس کے ذریعہ متحرک طور پر انجام دیا جاتا ہے۔

یہ تو ٹیکنیکل باتیں ہیں آسان لفظوں میں ڈومین نام کسی ویب سائیٹ کا نام ہوتا ہے جو کہ ویب ماسٹر یا سائیٹ کا مالک اپنی مرضی سے خریدتا ہے۔

جب بھی آپ کسی ویب سائٹ پر جاتے ہیں تو ڈومین نیم ویب براؤزر کے ایڈریس بار میں ظاہر ہوتا ہے۔ کچھ ڈومین ناموں سے پہلے "www" (جو ڈومین نام کا حصہ نہیں ہے) کے نام سے پہلے لگے ہوئے دکھائی دیتے ہیں جبکہ دوسرے "www" کے سابقے کو خارج کردیتے ہیں۔ تمام ڈومین ناموں میں ایک ڈومین ایکسٹینشن ہوتی ہے جیسے .com .Net یا .org. ڈومین ایکسٹینشن اس ویب سائٹ کی شناخت میں مدد کرتا ہے جو ڈومین نام کی نمائندگی کرتا ہے۔

مثال کے طور پر ".com" ڈومین کے نام عام طور پر تجارتی ویب سائٹوں لیے استعمال ہوتے ہیں جب کہ ".org" ویب سائٹ اکثر غیر منافع بخش تنظیمیں استعمال کرتی ہیں۔ کچھ ڈومین کے نام ملک کے کوڈ کے ساتھ ختم ہوتے ہیں جیسے ".dk" (ڈنمارک) یا ".se" (سویڈن) جو ویب سائٹ کے مقام اور سامعین کی شناخت میں مدد کرتا ہے۔ اسی طرح “.edu” کی ایکسٹینشن اسکول، کالج، یونیورسٹی اور دیگر تعلیمی اداروں کے لیے استعمال کیے جاتے ہیں۔

ڈومین کے نام مختلف رجسٹراروں سے ایک مخصوص سالانہ فیس کے عوض رجسٹر کرائی جا سکتی لیکن ایک سال گزرنے کے بعد ڈومین نام رجسٹر کروانے کی تاریخ سے پہلے پہلے اسکی تجدید کروانا لازمی ہوتا ہے۔ اس کے لیے سنجیدہ ویب ماسٹرز زیادہ سالوں کے لیے اپنی ویب سائیٹ کا ڈومین نیم رجسٹر کروا لیتے ہیں تاکہ وہ ہر سال اسکی تجدید کروانے کی زحمت سے بچ سکیں۔

اچھی خبر یہ ہے کہ کوئی بھی ڈومین نام رجسٹر کرا سکتا ہے لہذا آپ اپنے بلاگ یا ویب سائٹ کے لئے ایک منفرد ڈومین نام خرید سکتے ہیں۔ بری خبر یہ ہے کہ عام الفاظ کے ساتھ تقریبا تمام اچھے ڈومین نام پہلے ہی رجسٹرڈ ہوچکے ہیں۔ لہذا اگر آپ کوئی ڈومین نیم رجسٹر کروانا چاہتے ہیں تو اس کے لیے آپکو کافی سوچ بچار سے کام لینا پڑے گا۔

ایک بار جب آپ ڈومین نام کے بارے میں فیصلہ کرلیں اور اسے رجسٹر کرلیں تب تک نام آپ کا ہے جب تک کہ آپ اسکی تجدید نہ کریں۔ تجدید کی مدت کی میعاد ختم ہونے پر ڈومین کا نام دوسرے لوگ بھی خرید کر آپکو اس سے محروم بھی کر سکتے ہیں۔



Share Domain Name Kya Hota Hai?

Add Your Thoughts